sobota 22. listopadu 2014

Tvořivé adventní trhy

V pátek 21. listopadu jsem byla s babičkou a malými sestřenicemi v Jánských Lázních na tvořivých adventních trzích.
 
Hrozně jsem se těšila, o to větší zklamání mě však čekalo. Možná jsme si jen vybrali špatný den. Nicméně všeho všudy bylo na Kolonádě asi 15 stánků, přičemž něco vyrábět se dalo jen u 5 z nich(výroba včelích svíček, vánoční ozdoby z korálků, malování hrnečků, výroba odznaků/placek a ještě nějaké malování pro děti). Jela jsem tam s tím, že si vyzkouším namalovat nějaký ten perníček, odleju si mýdlo a vyrobím si nějaké vánoční přání (jak avizoval leták). Tak se bohužel nestalo. Nakonec jsem si alespoň vyrobila hvězdičku z korálků (za 50 Kč - k dispozici byl základ a poměrně dost korálků, které paní ještě průběžně doplňovala). Sestřenky si vyrobily svíčky (za 30 Kč, paní byla velmi ochotná, pomohla jim voskový plát stočit a navrch pak ještě dodělaly ozdůbku ve tvaru hvězdičky).



Tak nevím jestli si z toho lze vzít nějaké ponaučení pro příště? Možná to zkusit v sobotu (nebo radši v neděli?)... Alespoň, že byl volný vstup.

Žádné komentáře:

Okomentovat