pátek 21. listopadu 2014

flitry

Již před časem jsem si v Kik pořídila nějaké flitry. Konkrétně 3 balení (25 Kč/sada) v různých odstínech modré, zelené a fialové. Plus jsem doma už nějaké měla. Dlouho mi jen tak ležely v šuplíku až jsem se nakonec rozhodla je trošičku zorganizovat.

Všechny korálky, které jsem měla jsem přendala do plastových uzavíratelných pytlíčků, takže se mi uvolnilo místo v plastových boxech, které absolutně miluji. Jsou skvělé, protože vidíte přesně, co v nich máte, snadno se otevírají, ale zároveň drží dobře zavřené. Takže pokud jste nešikovné (jako občas já), tak se vám nestane, že by se všechny flitry rozsypaly na koberec a smíchaly se dohromady, pokud by vám krabička náhodou upadla. Je to obyčejný plastový box z Alenky (39 Kč), který je tedy původně určený pro rybáře a jejich pomůcky. Nicméně na drobný materiál je jako dělaný, takže ho hojně využívám.


Flitry jsou strašně krásná dekorace, kterou ale moc často nepoužívám, protože nevím jak na ně. Nicméně jsou poměrně levné (alespoň ty moje z Kik), tak proč je doma nemít. Přeci jen se můžou hodit a já věřím, že se k jejich používání postupem času dopracuji. Úžasná je na nich jejich barevnost (tolik odstínů, které se nádherně doplňují).


Mám je roztříděné podle barev.


Bohužel se ale stalo, že krabička, ve které byly mi upadla (jak se tak občas stává) a asi 4 odstíny fialové se mi smíchaly dohromady. A je vážně těžké je teď oddělit, protože si jsou tak moc podobné, že to vyžaduje doslova detektivní práci. Mám je provizorně v malé krabičce a chystám se k tomu, že je roztřídím (tak snad až bude víc času).


Hodně se také snažím recyklovat (v podstatě cokoliv). Takže ty černé flitry úplně vpravo jsou z flitrového topu, který jsem si koupila v second handu za 10 Kč (toto je asi tak 1/20 ze všech flitrů, které na topu jsou, takže si myslím, že se to opravdu vyplatilo). A stále mi zbývá ještě nějaké místo pro další flitry.



Žádné komentáře:

Okomentovat