pátek 28. listopadu 2014

adventní svícen

Tak jsem se vrhla do "výroby" adventního svícnu. No taky už byl nejvyšší čas. Není to žádná věda, protože používáme základ (dřevěná miska s napichováky). Do toho už jen vždycky naaranžuji větvičky a nějak to dozdobím.

Letos jsem použila větvičky ze smrčku a z jedličky. Ty jsem nahusto různě nastrkala do mísy a upravila, aby vypadaly hezky. Potom jsem je nestříkala umělým sněhem (ten mám už z minulého roku, tuším že z Pepca za 35 Kč). Na okrajích hodně a na středu jen tak lehce. Vypadá to vážně moc krásně (jako opravdové vločky)



Svíčky jsou z Ikei (sehnala jsem je tam ve slevě za 79 Kč). Jsou vysoké 15 cm, v průměru mají 7 cm a měly by vydržet hořet 45 hodin. Sněhově bílé svíčky s červenými číslicemi se krásně hodí k našim sněhovým větvičkám.

Letos jsem nějak zapomněla nasbírat v lese šišky. Ještě štěstí, že jsem takový sběratel, takže jsem doma ještě nějaké objevila. Ale protože byly už z loňska, nebyly zrovna nejhezčí, tak jsem se rozhodla je také zasněžit.

Na dozdobení jsem ještě použila lýkové mašličky a šípky. Mám ráda přírodní materiály a snažím se je hodně využívat. Už se moc těším, až si zapálíme první svíčku.




Žádné komentáře:

Okomentovat